×
9.6/10 (138 beoordelingen)

Klantcase KRL1 – go to the max!

KRL1 is de eerste crossfit-box in de Brabantse Kempen. Trainer Joey van Buytene is hier (terecht) trots op. In september was de officiële opening van KRL1 in de voormalige Karel 1 sigarenfabriek in ReuselMensen konden zich meteen inschrijven dankzij de iPads van IRepair4u. Een gaaf nieuw concept op een toffe monumentale locatie, wat wil je nog meer? Welnu, in vorm blijven natuurlijk! En dat zit bij KRL1 wel snor 

Crossfit – nooit hetzelfde  

KRL1 is een concept afkomstig van trainers Joey, Bart en Ludo – namen die je kunt kennen van Training Unit in Bladel. Sterker nog, het pand wordt gedeeld met een deel van het Training Unit-aanbod. “Bij Training Unit kun je terecht voor fitness, thaiboksen en de bekende gym”, begint Joey. “Op de trainingslocatie van Training Unit bij de sportvelden van Bladella vind je daarnaast nog crossgym, bootcamp en thaiboksen voor de jeugd.” 

KRL1 focust zich op crossfit. Maar wat is dat eigenlijk, Joey? “Crossfit is een functionele vorm van fitness”, legt hij uit. “Dat wil zeggen dat er geen apparaten bij te pas komen. Het is een sportmethode om samen met anderen in vorm te blijven en om met passie met sporten om te gaan. We focussen de ene keer op krachttraining, de andere keer op conditie, of juist een mix van beiden. Crossfit is nooit hetzelfde.” Trainen bij KRL1 werkt met de Training Unit-app. “Via de app kun je je eenvoudig aanmelden voor trainingen”, legt Joey uit. “Zo kun je jouw plekje direct reserveren waar en wanneer je wilt.”  

Service en advies 

Tijdens de open dag was het voor Joey zaak dat iedereen zich snel aan kon melden, dus wilde hij graag tablets gebruiken daarvoor. Of het druk zou worden kon hij echter niet inschatten. Gelukkig bood een personal training-klant – Jan, van IRepair4u – uitkomst. “We mochten voor de opening drie iPads lenen”, legt Joey uit. “Zo kon iedereen zich direct inschrijven zonder dat er wachtrijen zouden ontstaan. Superhandig! Na afloop hebben we een iPad ook overgenomen.” 

“Jan onderscheidt zich in goede service”, weet Joey. “Hij heeft de iPads voor gebruik meteen in orde gemaakt voor ons. Ze werden helemaal compleet geleverd. We hebben nog getwijfeld of we een tablet of een iPad wilden, maar Jan adviseerde ons een iPad: dat zijn volgens hem de meest degelijke devices. Jan is flexibel en eerlijk.” 

Altijd de beste oplossing 

“Ik heb Jan in de sportschool leren kennen als een relaxte kerel die met mensen meedenkt en op zoek gaat naar de beste oplossing”, concludeert Joey. “Wij weten waar we terecht kunnen bij onverwachte probleempjes met onze smartphones en andere apparaten, maar ook voor advies. Ons motto past ook wel bij iRepair4u, denk ik – ‘go for the max’ en met minder dan het beste resultaat geen genoegen nemen!” 

Wellicht ook interessant